Skurcz skurczowi nierówny

Podczas wysiłku łapie Cię skurcz i  natchniony reklamami  kupujesz magnez? Błąd!

Objawem braku magnezu mogą byś skurcze podczas spoczynku czy snu. Wtedy dodaj do diety pestki dyni, kakao, gorzką czekoladę, kasze gryczaną i płatki owsiane.

Jeśli jednak skurcz łapie Cie podczas biegania czy gimanstyki świadczy to raczej o braku potasu. Wtedy sięgnij po banany, a latem pomidory.

Kiedy podczas długiego biegu czujesz, że Twoje nogi zrobiły się ciężkie i z trudem odbierają sygnał do ruchu. Jest to naturalny efekt działania kwasu mlekowego. Jeśli jednak masz takie wrażenie już od początku treningu, najprawdopodobniej brakuje Ci wapnia. Najlepszym jego źródłem jest nabiał. Weganie mogą ratować się jarmużem, melasą trzcinową, amarantusem i mlekiem roślinnym.

Natomiast jeśli na myśl o treningu czujesz, że zarówno wszystkie Twoje kończyny jak i pupa wydają się niezwykle ciężkie i niezdolne do ruchu, a Twoja kanapa wydaje się mieć kosmiczną siłę przyciągania, to objawy zwykłego lenia. Trzeba zagryźć zęby, ubrać adidasy i po 15 minutach odkryć, że jest nam dużo lepiej 😉

skok

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.