Jadłospis na sezon owocowy 1600 kcal BTW 15/30/55

  1. Kasza manna z 3 łyżek kaszy i 300ml mleka + 140g malin. (332 kcal)

 

  1. 250g truskawek + 250g czereśni. (220 kcal)

 trusk i czeres

 

  1. Naleśniki wg przepisu http://www.rownowaznia.pl/nalesniki-pelnoziarniste-przepis/ z nadzieniem z 50g kurczaka pokrojonego w kostkę, doprawionego solą i słodką papryką oraz z podsmażoną cebulą (60g) i papryką (115g). Do smażenia kurczaka i warzyw w sumie 2 łyżki oleju. Doprawiamy warzywa słodką papryką i imbirem. (562 kcal)

 

  1. Koktajl z 250g truskawek, jogurtu 2% 250g i dużej łyżki ksylitolu. (249 kcal)

 

 

  1. Talerz kremu ze szparagów wg przepisu http://www.rownowaznia.pl/krem-ze-szparagow/ i dwie grzanki z chleba razowego. (263 kcal)

szparagi2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.